2014-10-31

Veckoreflektion

Igår, eller var det i onsdags redan... Tidsuppfattningen är som sagt sådär!
Så snackade jag med några av mina kursare då jag kände mig mera lost än innan handledningen nu efter den. Att E inte var super medgörlig fick mig att bli svår fokuserad och inte klarade jag av att fokusera hjärnan ens när det var min tur för handledning så allt som sades är som bortblåst tyvärr!

Note to selfe - LÄR DIG TA ANTECKNINGAR ASAP!

Men i alla fall så fick jag en del hjälp och några olika förslag, bland annat gav mig Kassandra förslaget om kroki. Att göra massor av skisser för att följa E,s mönster.
Jag har funderat lite på detta och tankarna började snurra runt mellan allt möjligt och kom till att stanna vid att vi gör detta projekt tillsammans E och jag. Så jag fundera vad gör vi tillsammans, och i dessa tankar så snurrade jag in mig i mig själv om vem jag är? Jag fick även förslag från Katharina att tänka över vad JAG själv gillar att göra...
Så slog det mig att jag kan vara rätt provocerande ibland bara för sakens skull att provocera och ibland omedvetet.

Så kanske är de det jag ska göra? Provocera? Men hur då?
Vad kan jag och E tillsammans göra för att provocera?
Mamma - Bebis - Offentligt
AMNING

Jag vet inte vart detta leder men jag ska testa en grej några dagar...
Jag började igår och tog mentala bilder för mig själv, nu ska dem bara ner på papper....

1 kommentar:

  1. Kul och höra att du har en ide nu som du vill spinna vidare på. Lycka till med "provocerandet", ska bli spännande och höra på måndag hur det gick.

    SvaraRadera