2014-10-29

Filosoferar

Här ligger vi och filosoferar, funderar på vad jag ska göra av alla tankar och all frustration som finns i mitt huvud... 

Jag håller nog på bli galen på riktigt av detta, trött är jag oxå. Jag brukar ju följa E i hennes mönster, äta när hon äter - sova när hon sover. Men det är svårt, riktigt svårt! Det är strax dags för E.s middagslur och idag tänkte jag att jag måste göra något med mina händer, inte sova med henne.. Kanske kan jag sova i natt då? 
Jag har börjat tappa tidsuppfattningen av att sova lite hur som helst, vintertidsomställningen har inte gjort saken lättare heller... 


Alla dessa mönster som fångar E.s intresse har nästlat sig in och fast i min skalle, och hennes händer är alltid med i bilden... 

Så nu har jag förberett till när hon somnat. 
Färger i mängder, penslar av olika slag i olika storlekar men även...

Mina egna händer...

1 kommentar:

  1. handlar ditt projekt om E.s vardag eller att se världen utifrån hennes ögon ? Det måste vara slitsam och svårt att följa alla hennes mönster. Du kanske ska begränsa dig att dokumentera vissa mönster. Dokumentera dina känslor när du stirrar på lampan t.ex. och vilka tankar du får o.sv.

    SvaraRadera