2014-10-18

Veckoreflektion

Ytterligare en vecka har passerat, hualigen vad fort veckorna tickar på!
Denna veckan inleddes med att avsluta våra arbeten med bildanalyser genom redovisning och även en skriftlig del, kände mig lagom ringrostig på det skriftliga måste jag säga...

Sen hade vi äntligen gestaltningsintroduktion!
Det är med skräckblandad förtjusning jag kastar mig in i detta, med fullständig förvirring och totalt öppna ramar. Jag är så van vid att ha vissa tydliga ramar att hålla mig inom och även att ett arbete ska leda mot en produkt, men i detta fallet så är det just nu bara ett arbete. En process. Vart den leder?
Ja det undrar jag med, och det är bara tiden som kan utvisa detta.
Det hela kompliceras ju lite iom att jag har en liten 3 månaders på magen nästan för jämnan så på något vänster ska jag alltså försöka inkludera henne i mitt arbete.

Onsdagen och torsdagen spenderades till att göra assignments utifrån den fin fina boken How to be an explorer of the world.

tjullevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar