2014-10-27

Länge sen!

Uscha vad länge sedan det var jag lyckades komma åt och skriva något nu! Haft lite mycket nu med förkylning och även en liten resa norrut för dop så tankarna har varit svåra att samla!

Projektet vet jag inte riktigt vart det bär hän, känns som jag bara svamlar och inte hittar något att greppa efter.
Det är så mycket men även så lite som intresserar E.
Jag har inte rent praktiskt kommit igång med något annat än att jag har fotat lite som har fångat vår uppmärksamhet och börjat fundera lite på vad jag kan tänkas göra med det.

jag tycker det är skit svårt och jag är mäkta förvirrad och vet inte alls vad jag ska göra med något vilket är oerhört frustrerande...

Jag hoppas jag kan få lite klarhet i saker i morgon på handledningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar