2014-10-15

Assignment - Exploration #1


3 st assignment från boken how to be an Explorer of the world står på schemat nu.
Igår kväll innan jag gick och la mig så gjorde jag ett. Jag skrev ner tio saker jag inte tänkte på när jag tidigare satte mig där på soffan i vardagsrummet. 
1. Wii konsolen blinkar blått- det har kommit ett nytt meddelande till den. 
2. Lampan inne i gästrummet lyser. 
3. Det ligger några legobitar under tv-bänken. 
4. Mattan här inne behöver verkligen dammsugas... 
5. Ayla har ätit upp sitt lördagsgodis. 
6. Fönstret står på glänt. 
7. Kuddfodralet med bebiskräka på ligger fortfarande på golvet. 
8. Det luktar lite vått och höstig. 
9. Grannen lyssnar på HÖG musik... 
10. Stoppningen i ena kudden har korvat ihop sig. 


Detta är det assignment jag valde att göra själv. Sedan har jag fått ett av Hanna H och ett av Anna B att göra under dagen/morgondagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar