2014-11-29

Veckan

Denna veckan har jag försökt knyta ihop säcken något iaf, funderar och funderar på VARFÖR jag gjort detta.

Om någon vet så meddela gärna mig för jag funderar fortfarande på varför jag egentligen gjort det jag har gjort.

Funderar även på redovisningen hur jag ska göra med allt, jag vill ju skapa någon form av interaktion med klassen på något sätt som i sin tur sammankopplas till mitt projekt men det är inte det lättaste!
Har en idé iaf efter att ha sökt hjälp av mina fina klassisar och fått lite synpunkter och har börjat skissat upp till det så får vi se om det blir det eller inte!

Jag är riktigt spänd på att se alla andras redovisningar, vi har alla kämpat och utforskat så mycket dessa veckor! och de i min grupp har jag hyfsad koll på vad de pysslat med men den andra gruppen kan jag erkänna att jag varit lite dålig på att följa... Har kikat i bloggarna lite flyktigt sådär bara.

Veckorna har gått sjukt mycket fortare än väntat och jag tycker det är lite sorgligt att tiden här på HDK snart är över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar