2014-11-11

Egen sida

Igår så hade vi handledning och jag fick förslaget om att göra en sida till mitt projekt så igår kväll så skapade jag en sida på Facebook kring mitt projekt och offentlig amning.
HÄR hittar ni den sidan. På mindre än 1 dygn har sidan fått 120 gilla markeringar, det hade jag aldrig kunnat tro att det skulle komma upp i så fort! speciellt som mindre än hälften är människor jag känner. Fantastiskt roligt!

Den kommer få bli ett komplement till bloggen nu under gestaltningsarbetet.

Det är verkligen kul vad stort det hela ha blivit kring den flash mob som jag planerat till på torsdag, som det ser ut nu är vi runt 20st deltagare. Och i morse när jag kollade mailet så hade jag fått mail ifrån tidningen Metro som undrade över flash moben om jag bara höll till i Göteborg eller även på andra ställen då dem sitter i stockholm.

Tank vad sociala medier sprider saker snabbt, på gott och ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar