2015-01-14

Slutet gott

Nu har det varit tyst här bra länge iom juluppehåll osv. och jag varit bortrest med hela familjen i nästan 2 veckor. Tyvärr så har lilla E åkt på RS och varit riktigt, riktigt dålig så de sista dagarna nu efter julen har jag tyvärr missat.

Det har varit en lärorik termin här på HDK och det är mycket jag kommer sakna.
Jag känner mig lite rädd för att nu gå ut på VFU och då även undervisa i bilden, det är ju så nytt! men jag är även spänd på att få komma ut och praktisera all den nya kunskap jag har förvärvat.

Tack för den här terminen, kanske ses vi igen här på HDK framöver...
Endast tiden kan utvisa detta!

1 kommentar:

  1. Tack Mikaela för den fina kommentaren du gjorde på min blogg <3. Kan bara hålla med dig. Riktigt roligt att fått lära känna dig med. Lycka till med fortsatta studier, bebis, barn, man och bröllop. Vi båda har mycket att se fram emot i år!!!

    SvaraRadera